Logo i wizerunek marki

full
full
full
full
full
full
full
full
full
full
full
full
full
full
full
full
full
full
full
full
full
full
full
full
full
full
full
full

Logo i wizerunek marki

Bardzo często początkujący przedsiębiorcy patrzą głównie na cenę stworzenia logo. Żeby podjąć świadomą decyzję o wyborze odpowiedniej firmy trzeba uświadomić sobie kilka ważnych kwestii.

Przede wszystkim profesjonalne logo sprawia, że firma wygląda profesjonalnie.

Logo powinno reprezentować osobowość firmy. Dzięki odpowiedniemu projektowi firma może wyglądać na małą, dużą, bądź niestety niejednokrotnie… śmieszną.

Na cenę logo składa się zaawansowany proces projektowy. W świadomości klientów niestety nadal panuje przekonanie że logo to kilka kresek narysowanych w 15 minut. To bardzo duży błąd. Proces projektowania loga rozpoczyna się na kartce papieru. Skupia sztab osób i kilkadziesiąt przeprowadzonych szkiców, konceptów, bardzo często przerywanych tzw. „burzą mózgów”.

Następnie sporo pracy w różnorakich programach graficznych, gdzie tworzony jest odpowiedni font i finalny kształt znaku. Wymaga to sporej wiedzy i czasu poświęconego przez projektantów.

Dobre logo będzie tak samo atrakcyjnie wyglądać za 10 jak i za 50 lat. Warto w nie zainwestować już w początkowej fazie biznesu, gdyż w późniejszym, kiedy firma się rozrośnie, koszty zmiany nieprzemyślanego loga i budowanie od nowa świadomości klientów i przyzwyczajanie ich do nowego znaku firmy pochłania o wiele wiele więcej środków finansowych.

 

Jakie powinno być logo? Przede wszystkim proste, praktyczne, łatwe do zapamiętania, ponadczasowe a co najważniejsze unikalne.

Zapraszamy do zapoznania się z naszymi realizacjami. 

Kategoria: Logo

Category: Logo